070 - PUTERI BUNGA MAWAR

Duhai sang putri bunga mawar..
Cantik nian pesona akan rupamu..
Indah menyusup dlm ruang kalbu..
Engkaulah yg bersinar di dlm lembah sunyi jiwaku..
Engkaulah penyejuk dlm kepingan hati nan pilu..
Sungguh aku mengagumimu..

Duhai sang putri bunga mawar.
Engkaulah yg tlah memberi kebahagiaan..
Dari rasa hati yg berselimut halimun malam..
Ingin hasrat hati tuk menggapai..
Namun begitu tajam duri yg seakan siap tuk menikam..
Maafkan aku yg tak kuasa tuk meminang..



Tetaplah mekar dlm pandanganku..
Tetaplah tersenyum walau dlm sendu..
Kuatkan hatimu..
Ada berjuta do'a kan slalu menjagamu..
Aku menyayangimu..

Maafkan aku..
Yang kini harus melepasmu..
Lupakan canda..
Lupakan tawa..
Dah hapuslah air mata.
Simpanlah semua cerita..
aku akan pergi tuk menjauh..
Aku akan pergi bersama kenangan ku..
Dan Relakanlah.