BIDADARI TANAH MELAYU

Mengapa bayangmu tak jua sirna dari sudut mata, senyummu slalu menari dilangit jiwa, sayangmu mengambang dipuncak mega dan cintamu Cinta kita kini terpasung rindu pada simpang serambi budaya bangsa.

Haruskah cinta sebatas harapan, haruskan rindu ini hanya bersandar khayalan, sedang rinduku hanya satu, sedang sayangku cuma kamu dan hanya engkaulah gadis melayu yang aku rindu..

LEGOLAND sangatlah indah, disanalah tersimpan berjuta kisah, walau sekejap kita bersama, namun mengapa rasa sayang antara kita, sungguh sangatlah merasuk jiwa..

Langkah kecil pada gemerlap malam telah menyemarak gejolak rasa, disaat tangan kita bergandeng mesra, ada canda ada tawa dan ada manja yang menyemarak LEGOLAND dibawah purnama..

Duhai sayang..
Cintaku bukanlah mainan, sayangku bukanlah bualan., ia begitu tinggi menembus langgit mimpi, ia begitu dalam Bersemayam dilembah harapan..

Bersama angin laut yang membias perlahan, mendekap hangat DANGA BAY dikala malam, dingin sedingin hatimu yang tiada ingin terpisah jauh, sedingin ragamu Yang kini bersandar pada bahuku.

Duhai bidadari tanah melayu..
Usahlah ragu akan setiaku, biarpun lembah juga lautan Telah menghalang batas pandang, namun hasrat dalam jiwaku hanyalah untuk dinda seorang dan nantikanlah aku kembali Dengan membawa mahkota suci untuk bahagia kita berdua, untuk menjadi raja dan ratu yang..
— A B A D I —