073 - SUAMI TERSAYANG

Aku relakan hidupku tuk slalu mengabdi kepadamu duhai sejatiku..
Bertahap dlm menapak..
Melaju menggapai mimpi..
Aku tersandung..
Aku terjatuh..
Aku merangkak menggapai cita..
Dan aku bahagia berdamping bersamamu duhai kakandaku..
-- Suami impianku --


Bertahun sdh kita bersama..

Lara dan coba berlaku sudah..
Kini mari kuatkan raga..
Tuk gapai bahagia..
-- Buah hati tercinta --


Silih berganti cobaan menepi..

Tanda di jemari akan tetap kuatkan janji..
Walau kadang perih datang menghampiri..
Namun aku akan tetap..
-- Setia Hati --

Hitam kelam mata memandang..

Tertutup kabut menghalang kehidupan..
Namun aku tak lelah berdo'a di keheningan malam..
Moga cahaya menerang langkah..
-- Sampai Tujuan --

Bersamamu aku bahagia..

Bersamamu keindahan akan menjadi nyata..
Marilah berpegang kuatkan ikatan..
Aku akan slalu mengabdi..
- Padamu suamiku terkasih
Aku akan slalu menyayangimu.
- Sampai raga tak berdaya nanti
Aku akan slalu mengabdi..
- Sampai ragaku menyatu besama bumi
Dan aku akan slalu setia menantimu duhai..
-- Suamiku tersayang--