BAWALAH AKU PERGI BERSAMAMU

Usahlah engkau menyangka bila aku akan bahagia, usahlah mengira aku akan lepas dari derita, bila takdir ini memisah cinta kita..

Maafkan aku mama..
Jangan kau hadapkan aku pada dua pilihan, sungguh aku sangat mencintainya dan ini telah membuat rasaku menjadi gila..



Maafkan aku papa!!!..
Bila aku tiada mampu untuk membuatmu bahagia, aku tidak mampu untuk menerima perjodohan dan aku harus melepas ikatan dari perjodohan yang telah ada kesepakatan..
-- Maafkan aku --

Duhai ksatria sejatiku..
Usahlah engkau ragu akan cintaku, aku berpasrah aku berjuang dan aku terhempas, semua hanya untukmu duhai sejatiku..

Biarlah raga terhantam badai, biarlah datang petir menyambar, namun cintaku tak akanlah pudar, asalkan ksatria sejatiku slalu bersamaku seorang..

Kini bawalah aku pergi jauh, aku akan slalu bersamamu, menggapai impian kita menjadi sempurna, sampai maut menjemput..
- R A G A -