TERBAKAR API ASMARA

Maafkan aku akan segala keterbatasanku, aku terpaku ku terdiam, aku ingin terbang mencapai awan, bagai merpati yang melayang dengan riang..

Hidupku kini tiada berdaya, aku terjerat akan janji yang mengikat, namun tiada aku pungkiri, slalu ada rindu dalam kesunyian hati yang slalu menepi dan slalu menghiburku dikala sunyi..



Mengapa ini harus terjadi dan semua tiada dapat aku hindari, ada sayang dikala dalam belaian, ada rindu yang slalu menyejuk kalbu, sungguh ini telah membuatku dahaga dan aku berharap semua ini menjadi nyata..

Walau harus aku akui untuk menggapaimu adalah mimpi, namun aku berharap, kisah ini tiada terhenti sampai disini, kisah yang tiada pernah aku mengerti, namun sangat menyejukan hati..

Tiada aku sesali akan pertemuan yang terjalin benih kasih, pertemuan yang membuatku bahagia, pertemuan yang membuat aku jatuh cinta, pertemuan yang telah membuat hariku slalu bersenandung nada nada..
- C I N T A -