BERIKANLAH CINTAMU HANYA UNTUKKU

Sungguh aku sangatlah tiada mengerti, mengapa perasaan ini slalu menghantui, ada rasa bahagia yang terus melebur dalam jiwa, rasa yang tak dapat kuhindari, rasa yang seharusnya juga kau mengerti...

Memang terlalu naif rasanya tuk aku mengerti, n
amun bahagia dihati tiada dapat aku pungkiri, andai aku tau akan begini, niscaya akan aku putar roda dunia, hanya untuk mengulang segala kisah yang indah.. 



Bukan tiada derita aku bercinta, k
andasnya cinta pertama sungguhlah menyesakkan dada, aku terdampar terbuang, terbelenggu janji akan buaian sayang, namun penghianatan yang aku rasakan..


Entah berapa lama purnama telah berganti, e
ntah berapa banyak musim semi terlewati, tiada indah yang aku rasa, tiada bahagia yang aku terima, semua menjadi sunyi bagai kisah indah cintaku yg belalu pergi..


Namun kini engkau datang, m
enggapai tanganku dengan berjuta sayang, hingga aku bagai terjaga dari lamunan dan aku bagai tiada percaya, bahwa masih ada cinta yg aku terima dan aku bahagia..


Aku tiada berharap harta yang kau punya, n
amun kejujuran dalam hatimu yang aku pinta, aku ingin cinta dalam bahagia, aku ingin sayang dalam belaian manja, yang bisa membuatku terlelap dan terjaga dalam hangatnya dekapanmu, duhai kekasihku..

- T E R C I N T A -