BILAKAH CINTA BERAKHIR DUKA

Maafkan aku yang tak dapat menemani di kehidupanmu, engkau yang pernah kupuja tempatku mencurah segala duka, yang slalu menghiasi hariku dengan senyum bahagia, namun akhirnya engkau harus terhempas dari karamnya cinta remaja ..

Pesisir pantai menjadi saksi bisu yang abadi, bersama karang bersama gelombang bersama matahari yg mulai tenggelam, disanalah terukir janji berjuta harapan dari membaranya api cinta yang tiada akan pernah padam, sungguh tiada mungkin aku lupakan..



Kutinggalkan masa remajaku bersama takdirku, namau sekeping hati masihlah bersamamu, tarianku nyanyianku semua tersimpan dalam diary cinta kita..

Bukan aku tlah hilang akan sayang, bukan pula lupakan semua kenangan, namun aku tiadalah mampu untuk menolak pinangan, walau harus aku akui, rasa dihati sangatlah bersimpang.

Entah mengapa ini terjadi, haruskah aku tertawa bahagia akan pinangan yang kuterima, ataukkah aku menangis akan satu hati yang terluka, sungguh ini menjadi dilema. namun segumpal sayang akanlah slalu kusimpan dan akan slalu ada cinta dari kenangan lama yang tiada..
- S E M P U R N A -