ELEGI CINTA COSLA

Sungguhlah indah masa remaja, dikala putih abu abu merangkai berjuta kisah, dari cintamu juga sayangku yang kini terhempas terkikis putaran waktu..

Tiada lelah kakiku berpijak dari lereng gunung hingga mencapai puncak, berpegang tangan dalam canda, berkejaran sambil tertawa dan berjatuh dalam dekapan mesra...

Kunjungi juga
https://bakot-aldino.blogspot.com/2016/04/335-aku-jatuh-cinta.html?m=1

Bermekar sudah sekuntum bunga, menghias rambut sidara jelita, bilakah cinta harus berkorban jiwa niscaya kurelakan raga terhantam gada asalkan dirimu menjadi milikku selamanya..

Cosla.
Lihatlah mentari senja diujung sana, tenggelam hilang termakan pucuk cemara, namun yakinlah bahwa cinta putihku ini tiada akan pernah terhenti walau berjuta musim semi akanlah berganti, walau pejamnya mataku tiada lagi melihat senyum sang surya pagi.

Kunjungi juga
https://bakot-aldino.blogspot.com/2016/06/dara-jelita-kota-majene-yang-aku-cinta.html?m=1

Ku ukir namamu didinding hatiku, ku lukis rupamu dilangit anganku, yang akan slalu ada purnama menghiasi cinta kita, yang akan slalu ada senandung rindu menyejukan ruang kalbu, yang akan slalu ada elegi cinta walaupun kisah cinta ini tiada sempurna.

Cosla...
Janganlah engkau sesalkan bila putih abu abu melepas semua harapan, biarlah alam berduka, biarlah sang mega menitikkan air mata, namun tiada kuingin melatiku menjadi layu, menghilang harum dari lembah..
- H A T I K U -